Tied in Blood (2012)

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Horror / Mystery

geregisseerd door Matthew Lawrence
met Kenneth G. Hodgson, Paul McEwan en Laura O'Donoughue

Het gezin van George kwam op vreselijke wijze om het leven. George wil precies weten wat er gebeurd is en huurt het medium Robert in. George heeft het vermoeden dat een eeuwenoud kwaad zich verbergt in zijn huis. Wanneer de doden terugkeren naar het huis, komt George erachter dat er iets veel ergers aan de hand is dan hij in eerste instantie dacht...

Ontzettende slechte e-film. Waardeloze acteurs. Helemaal niks,niks,niks spannends aan.Op Youtube gezien maar na dertig min. uit gezet. Een voorbeeld dat het overschatte engeland ook heel slechte films maakt. Shame on you!!!