Gun Brothers (1956)

1 stem

Western

geregisseerd door Sidney Salkow
met Buster Crabbe, Ann Robinson en Neville Brand

Chad Santee trekt naar het westen om zijn broer Jubal te vervoegen waar hij een grote ranch vol met vee zou bezitten. Onderweg ontmoet hij Rose Fargo en hij redt haar van ongewenste avances van de gokker ‘Blackjack’. Wanneer Chad en Rose eindelijk aankomen in het westen ontdekken ze dat Jubal en zijn partner Shawnee eigenlijk outlaws zijn. Jubal probeert Chad aan te sporen om samen op te trekken, maar hij weigert en vertrekt met het plan om samen met Rose een eigen thuis te bouwen. Jubal volgt hem iets later. Maar Shawnee kan dit 'verraad' niet aanvaarden en hij beslist om de broers, samen met zijn bende, aan te vallen.