Haero (2012)

Alternatieve titel: Hand in Hand

Zuid-Korea

geregisseerd door Choi Jong-Tae
met Joo Hyun, Ye Soo-Jung en Chae Min-Hee

Min-Ho en Hee-Jung zijn al veertig jaar getrouwd. Ze zijn het zo gewend om samen te leven dat ze inmiddels een saai leven hebben. Als Min-Ho op een dag wordt getroffen door een hartaanval verandert alles. Min-Ho komt er weer bovenop, maar weet wanneer zijn gezondheid hem in de steek laat. Hij begint zich ernstig zorgen te maken over zijn vrouw als hij er niet meer zou zijn. Min-Ho besluit om zijn slechte gezondheid voor Hee-Jung verborgen te houden, en maakt steeds kleine cadeautjes voor zijn vrouw. Op deze manier begint hij weer liefde te voelen voor zijn vrouw.