The Mark of Zorro (1974)

1 stem

Western / Actie

geregisseerd door Don McDougall
met Frank Langella, Robert Middleton en Ricardo Montalban

In het Victoriaanse Californië is de rijke Don Diego de la Vega net teruggekeerd van zijn studie in Spanje. Hij ontdekt dat zijn vader is afgezet en de vele landerijen in de omgeving nu onder controle staan van de wrede Don Luis Quintero. Diego besluit om Quintero te stoppen en wordt de gemaskerde held Zorro. Als held gebruikt hij de vaardigheden die hij tijdens zijn studie heeft opgedaan. Om te zorgen dat niemand hem verdenkt, doet hij zich in het dagelijks leven voor als een slappeling die geen zwaard kan hanteren.

Redelijke voor tv gemaakte versie met Frank Langella als Don Diego / Zorro.