The Profane Exhibit (2013)

Canada / Italië
Horror

geregisseerd door Yoshihiro Nishimura, Marian Dora, Andrey Iskanov, Ryan Nicholson, Michael Todd Schneider, Sergio Stivaletti, Uwe Boll, Richard Stanley (I), José Mojica Marins, Nacho Vigalondo, Ruggero Deodato en Jeremy Kasten
met Monique Parent, Dan Ellis en AmberLynn Walker

Een anthologie van acht horrorverhalen. Een vrouw doet de ontdekking dat haar man er 's nachts tussenuit knijpt en dan jonge vrouwen ontvoert en ombrengt. Het tweede verhaal gaat over een misgelopen zelfmoordpoging, waarvan een droom waarin drugs geïntroduceerd worden het gevolg is. Het derde verhaal gaat over een jonge vrouw die waarschijnlijk bezeten is door een demon. Haar religieuze ouders schakelen de hulp van een corrupte dominee in. Het vierde verhaal gaat over een gerespecteerd chirurg, die eigenlijk een gestoorde gek is. Het vijfde verhaal vertelt het verhaal van een jonge prostituee. Ze ontmoet een charismatische vleeshandelaar en daarmee beginnen de problemen. Verhaal zes gaat over een non uit Rome die ontvoerd wordt. Ze wordt meer dan een jaar lang vastgehouden en daarna weer vrijgelaten. Het zevende verhaal gaat over een vrouw die droomt van geld en beroemdheid. Een noodlottige busrit brengt daar verandering in. Het laatste verhaal gaat over een man die een vrouw oppikt in een nachtclub. Wat hij niet weet, is dat ze bij een gevaarlijke sekte hoort...

avatar van dutchtuga
Een zeer interessante verzameling horror regisseurs. Benieuwd naar.

avatar van jeroentjuhhhhh
Bijna een droom die uitkomt. Hele interessante keuze voor Iskanov, één van mijn persoonlijke favorieten. Grappige combinatie met van die extreme pulp-idioten zoals Nicholson en Japans opperhoofd Nishimura

avatar van Halcyon
Ja, dit kan wel wat worden. Enkele plotjes spreken me nu al enorm aan.

avatar van Richard_Voorhees
Ziet er interessant uit, ik ben hier wel benieuwd naar!

avatar van Actarus
Geen gebrek aan diversiteit! Dit kan en mag helemaal niet slaapwekkend zijn...kijk er naar uit!

avatar van EW101
Ik heb een nieuwe regisseur toegevoegd namelijk José Mojica Marins . Ik zag 'm toevallig staan op imdb onder deze film. Hopelijk wordt hij snel geaccepteerd.
Dit wordt me toch een heerlijk pulpwerkje. Het kan echt niet meer fout gaan , hoop ik.

avatar van lars-pixar
Haha Uwe Boll zit er ook bij, dat moet wat gaan worden!
Ik vindt het altijd wel leuk als zoveel regisseurs aan 1 film werken, dan moet dat wel wat gaan worden natuurlijk!

avatar van Glacius
Nog geen trailer?

avatar van tattoobob
Maak me gek...ik kan niet wachten.

avatar van Vascago
In de gaten houden

Is er al iets bekend over deze film?

avatar van Spartaan1986
Als ie maar beter wordt dan The Theatre Bizzarre

erik1677
ZIEN!! Wow wat een stel hefige namen bij elkaar. lijkt me heel erg gaaf.

avatar van Jeremiah80
Ik kijk hier heel erg naar uit!, veel belovende namen allemaal!
Ben vooral nieuwsgierig naar de episode van Marian Dora "Mors in Tabula") .
Een extreme maar zeer goede film maker in mijn mening.

Backstage Sergio Stivaletti

Filmpje van een soort van making off van Sergio Stivaletti. Weliswaar Italiaans gesproken, maar omdat er nog weinig visueel materiaal van dit project is, wilde ik dit delen met de liefhebbers.

Volgens mij gaat het qua gore wel goed komen!

avatar van Boeikens
Dat lijkt me wel wat

avatar van ASman
Toch iets om in het oog te houden. Iskanov en Vigalondo zijn getalenteerde beloftes, Deodato, Marins en Stanley hebben al eerder klassiekers op beeld gegooid, Nishimura en Nicholson kunnen vermakelijke lompheid brengen. Uwe Boll zal ofwel een stinker, ofwel een sterk staaltje film tonen. Een gulden middenweg bestaat in zijn geval niet.
Jammer dat die geschifte psychopaat van een Marian Dora van de partij is. Cinematografisch gezien heeft de man echter wel talent, daar niet van.

avatar van $pecial
Vraag me toch af wanneer de release onderhand zal gaan plaats vinden.. Verder ook niet nog niet eens een trailer of teaser

avatar van tattoobob
Wat duurt dat lang inderdaad zeg

avatar van Kondoro0614
ze houden ons in spanning

avatar van perceived
Inderdaad.. Waar blijft die release..?!

avatar van tattoobob
Nou we zitten inmiddels wortel te schieten jongens

avatar van $pecial
Verwacht niet dat deze ooit nog ons zal bereiken. Helaas!

avatar van Prudh
Wilde een poging wagen deze ergens op te snorren, maar deze review is wel heel pijnlijk:

But alas, alas… "The Profane Exhibit" unexpectedly turned out to be the biggest and saddest disappointment in many years, and to be quite honest, I still haven't fully recovered from how bad it actually is, even though it has been 3 days since my viewing now. It's fairly simple to see what went totally wrong here, in fact. The whole film, the entire project, is utterly soulless. None of the directors (except maybe for Uwe Boll) used even 10% of their skills and talents, and probably just considered their short stories as an annoying side activity.

The Profane Exhibit Reviews & Ratings - IMDb

avatar van perceived
Prudh schreef:

The Profane Exhibit Reviews & Ratings - IMDb

Inderdaad. Kan bijna niet kloppen dat elke regisseur heeft zitten aanklooien, tenzij het hele project een organisatorische ramp was. Gezien de film maar niet in de release komt zou dat kunnen. Anderzijds is het slechts een eerste review... Misschien had die gast slechte wijn op ofzo

avatar van EW101
Dit duurt wel enorm lang. Ook vervelend dat dit ook het geval is met enkele films van de regisseurs zelf.

Dear Profane fans....
It's been a long, hard ride, with unforeseen circumstances that delayed production....
And I am so grateful for your continued support & unrelenting patience.

This is an update to let you know that within the week, thanks to the amazing Jeremy Kasten, I should have the final cut of The Profane Exhibit in my hands.

Which means you will soon be experiencing it for yourselves!!

Stay tuned for more!

Thank you,
Amanda L. Manuel

Via de officiële Facebook.

avatar van John Milton
en toch zijn we weer een klein jaar verder

The Profane Exhibit Trailer HD on Vimeo

Coming Soon from Unearthed Films!

En met het recente overlijden van Ryan Nicholson is dit hopelijk een fraaie 'afronding' van z'n carrière.

avatar van tattoobob
Het gaat er eindelijk van komen

avatar van Glacius
Mag ook wel na 7 jaar over datum te zijn.

avatar van Antonev
Coming Soon from Unearthed Films

Ik geloof er niet meer in.