Quito (2004)

Duitsland / Spanje
Thriller

geregisseerd door David Carreras
met Jessica Schwarz, Ximo Solano en Lluís Homar

Carla is in Berlijn met haar man op weg naar het vliegtuig om naar Ecuador te vliegen om aldaar hun adoptiekind op te halen. In de taxi bekent haar man echter de boel te hebben afgeblazen. Carla vliegt in haar eentje naar Barcelona in een poging toch naar Quito te vliegen en de baby op te halen. In het vliegtuig ontmoet ze de charmante Raúl, die haar een beeldje laat meesmokkelen door de douane. Carla moet in Barcelona 48 uur wachten op aansluiting naar Ecuador, in welke tijd ze twee inspecteurs achter zich aan krijgt: de Spaanse Antonio en de Duitse Kurt.