Under the Scares (2010)

Canada
Documentaire / Horror

geregisseerd door Steve Villeneuve
met Lloyd Kaufman, Robert Kurtzman en Herschell Gordon Lewis

Simpele schrikmomenten, extreme gore en veel naakt. Dit waren de drie kernpunten van veel onafhankelijke low-budget horrorfilms sinds de jaren 60. Maar wat moet een filmmaker doen wanneer, dankzij de technologie, iedereen tegenwoordig een film kan maken? 'Under the Scares' biedt een kijkje in de productie en promotie van onafhankelijke, extreme low-budget films gecombineerd met interviews en inzichten van een aantal legendes van het genre: Lloyd Kaufman, Robert Kurtzman, Herschell Gordon Lewis, Frank Henenlotter, Gary Jones en vele andere.

avatar van jeroentjuhhhhh
Dat zijn nog eens namen