• 8.293.905 stemmen

For Robbing the Dead (2011)

Western | 105 minuten
Nog geen stemmen

Genre: Western

Alternatieve titel: Redemption: For Robbing the Dead

Geregisseerd door: Thomas Russell

Met onder meer: John Freeman, Rance Howard en Robyn Adamson

IMDb beoordeling: 5,7 (213)

Plot For Robbing the Dead

Henry Heath is een politieman in Salt Lake City in het jaar 1862. Heath voelt zich verantwoordelijk voor het welzijn van Jean Baptiste, een gevangene die veroordeeld is voor het schenden van graven. Tegelijkertijd veracht Heath zijn gevangene. Baptiste wordt verbannen naar het Antelope Island in het meer van Salt Lake. Niemand is bereid de verzorging van deze gevangene op zich te nemen, dus neemt Heath de taak op zich hem te beschermen in een vijandige omgeving.

imageimage

avatar van trebremmit

trebremmit

Dit lijkt mij wel wat, alhoewel ik die goedkope kleurenfilters wel een keer zat ben in al die hedendaagse westerns.

Dvd release is eind juli.

8,2 op imdb maar dat zullen wel vrienden van de regisseur zijn.