• 8.352.368 stemmen

Drama | 95 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Jeta Amata

Met onder meer: Razaaq Adoti, Sarah Wayne Callies en Mickey Rourke

IMDb beoordeling: 5,4 (625)

Plot Black November

"Blood Will Be Spilled"

Tom Hudson is de bestuursvoorzitter van een oliemaatschappij die verantwoordelijk is voor het plunderen van het Nigeriaanse land en het verwoesten van het milieu. Voor de Nigeriaanse militanten is de maat vol als ze er achter komen dat de zwangere Ebiere, één van de slachtoffers van de wreedheden, zal worden opgehangen voor een misdaad die ze niet heeft begaan. De woedende militanten onder leiding van Tamuno besluiten hierop een nietsvermoedende groep Amerikanen te gijzelen, waaronder Hudson en Kristy.

imageimage

schram101

Boeiend plot. Kan wel eens wat worden.

avatar van IceTigerGhost

IceTigerGhost

Opent op imdb met een score van 1,5. Afwachten dus.

schram101

Er is nog niet eens een trailer toch?

avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator series)

schram101

Oei, dat ziet er toch heel wat minder uit dan ik hoopte. Behoorlijk B ook. Zeker vanwege die muziek, voiceover en die cgi ontploffing

avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

• 20059 berichten
  • 2094 stemmen

Dat Mickey Rourke & Co hier aan meedoen dan...

gauke

Ik ga ervan uit dat de regisseur een gepassioneerde, politieke, dramatische thriller heeft willen maken, maar het werkte niet. In de eerste plaats zag de productie er te goedkoop uit en vond ik de cast beneden niveau spelen. En ondanks de ingebouwde hartstochtelijke, vurige speeches, was het verhaal te prekerig, melodramatisch, heet geblakerd, gedetailleerd, ongerijmd en misschien wel te gedetailleerd en daardoor ondoeltreffend en de personages te stereotype.