Jungle Raiders (1945)

Actie / Avontuur

geregisseerd door Lesley Selander
met Kane Richmond, Eddie Quillan en Janet Shaw

Ann Reed reist af naar het mysterieuze land waar haar vader vele jaren geleden verdween. Ze ontmoet Bob Moore en Joe Riley, die het leger uitgezet zijn. De twee hebben het plan gevat om zich bij Bobs vader te voegen, die onderzoek doet naar een wonderlijk medicijn dat gebruikt wordt door de dokters van een mysterieuze stam. De eigenaar van de lokale handelspost is echter vastbesloten de wetenschappers uit de buurt te houden, zodat hij zelf op zoek kan gaan naar de locatie van kostbare juwelen, die door de stam bewaakt worden.