Bad Blood... the Hunger (2009)

Horror / Mystery

geregisseerd door Conrad Janis
met Piper Laurie, Conrad Janis en Bret Anthony

Tijdens een vakantietrip naar Lake Tahoe stuit een groep van negen studenten in het holst van de nacht op een geheime clan in een mysterieuze enclave. Diep in de bossen afgesneden van de buitenwereld worden de jonge studenten gedwongen te vertrouwen op de leiders van de clan: Millie, de dreigende stammoeder van het dorp en Lawrence, de lachende maar sinistere patriarch. Maar als de dodelijke rituelen van de sekte er voor zorgen dat de vrienden een voor een verdwijnen in de nacht worden de resterende kinderen gedwongen e rennen voor hun leven.