River's End (1930)

Western / Drama

geregisseerd door Michael Curtiz
met Charles Bickford, Evalyn Knapp en J. Farrell MacDonald

Sergeant Connie Conniston en zijn alcoholische gids Pat O'Toole zijn op het spoor van de ontsnapte moordenaar John Keith. Ze vangen Keith in de verste uithoek van Noord-Canada. Keith blijkt als twee druppels water te lijken op Conniston. Op de terugweg kantelt de slee. Keith pakt het pistool en laat Conniston en O'Toole voor doodt achter in de sneeuw. Daarvan krijgt Keith al snel spijt en hij brengt beiden in veiligheid in een noodcabine van de Canadese bereden politie. Conniston sterft aan een bevroren long. O'Toole raakt overtuigd van de onschuld van Keith en weigert hem aan de wet over te dragen. Hij laat Keith doet zich voor als Connie Conniston.