A Stranger in Paradise (2013)

Thailand
Thriller

geregisseerd door Corrado Boccia
met Colin Egglesfield, Catalina Sandino Moreno en Stuart Townsend

Josh Pratt staat op het punt van een fusie met zijn bedrijf als de Autoriteit Financiële Markten een onderzoek start naar handel met voorkennis voor zijn hedgefonds van miljarden dollars. Gedwongen een goed geplande "vakantie" te nemen waar hij nooit om gevraagd heeft, komt hij terecht in Bangkok. Daar komt een prijs op zijn hoofd te staan. Hij moet informatie verstrekken om deze situatie te overleven. Het probleem is echter dat hijzelf niet weet dat hij deze informatie bezit.

avatar van Night's Watch
Dit is typisch zo'n film waar vrij weinig over te zeggen valt en waarvan er zovele zijn. Het plot is matig en de meeste scenes zijn weinig memorabel. De korte speelduur in combinatie met het redelijke tempo in de film zorgt dat het niet een vervelende taak is om deze film uit te kijken, de scenes op de motor en de Thaise dames helpen hier aan mee.