Happy (2012)

Documentaire

geregisseerd door Roko Belic
met Ed Diener, Richard Davidson en Sonja Lyubomirsky

Happy onderzoekt wat ons nu echt gelukkig maakt, via een mengeling van persoonlijke verhalen uit de hele wereld en de nieuwste wetenschappelijke inzichten uit hersenonderzoek en psychologie. Belic interviewt zeer uiteenlopende mensen, van een riksja-rijder in Calcutta, tot jongeren in een samenwoningverband in Denemarken, en bejaarden in Okinawa.

avatar van royals
Prachtige documentaire over wat mensen gelukkig maakt. En wat je ziet is dat het niet zo verschilt per mens en waar ze wonen.