2ND Take (2012)

Alternatieve titel: Take Two

geregisseerd door John Suits
met Tom Everett Scott, Sarah Jones en Josh Zuckerman

Peter is een succesvol scenarioschrijver. Zijn laatste werk was een grote hit, maar toch vergde het meer van hem dan hij bereid was te geven. Hij keert de filmindustrie de rug toe, koopt een opslagfaciliteit in Los Angeles en gaat als taxichauffeur werken. Het enige contact dat hij nog heeft met zijn oude leven is met zijn vertegenwoordiger, die wanhopig probeert Peter weer aan het schrijven te krijgen. Wanneer op een dag de ongelukkige actrice Charlie zijn opslagplaats binnenloopt, verandert echter alles...