Stolen Child (2012)

geregisseerd door Michael Feifer
met Emmanuelle Vaugier, Scott Elrod en Corbin Bernsen

Na jaren vol frustraties adopteren John en Amanda een baby uit Oost-Europa. Ze hebben nu eindelijk wat ze altijd al wilden hebben. Ze ontdekken echter al snel dat er iets vreemds aan de hand is en ontdekken schokkende en tevens gevaarlijke geheimen over de afkomst van de baby.

Tam drama dat maar niet op gang weet te komen , des ondanks uitgekeken ( mijn vrouw vond hem beter)

avatar van edwin1205
2.0 edwin1205 schreef:
redelijk Drama filmke net gezien .ja kwam een beetje traag op gang.maar het einde was wel weer tof.leuk om de film een keer gezien te hebben

avatar van Odie
Draak van een film.

avatar van m1701
Mwah beetje makkelijk verhaal
Acteerwerk had wel iets overtuigender gemogen....
Op zich niet verkeerd maar nergens echt heel goed.
Leuk voor een keertje

avatar van dalma
Zeker geen draak van een film. had er niet veel van verwacht, maar hij valt goed mee.
De film is zeker meer dan 2 sterren waard !