Ladies vs. Ricky Bahl (2011)

India

geregisseerd door Maneesh Sharma
met Ranveer Singh, Anushka Sharma en Shireesh Sharm

Ricky Bahl is een charismatische oplichter, die mooie rijke vrouwen als doelwit uitzoekt. Een aantal van zijn 'veroveringen' slaat echter de handen ineen om een slim plan te bedenken en de casanova op zijn nummer te zetten.

avatar van Masterbrain
Niet slecht , maar we hebben het beter gezien , normaal 2.5 sterren ,maar voor de
moeite dan toch vooruit maar 3 sterren.

Is meer voor vrouwen maar heb hem wel gezien is wel leuk voor een keer

Misdaadkomedie over een gehaaide meester-oplichter en drie van zijn slachtoffers. Die beramen samen een plan om wraak te nemen en schakelen daarbij een al even gewiekste verkoopster in.
Lichtvoetig vermaak en tevens een bevestiging van het feit dat vrouwen uit India zo vaak schoonheidswedstrijden winnen: het krioelt er werkelijk van de wonderschone vrouwen. Regisseur Maneesh Sharma heeft een viertal van hen om zich heen verzameld in deze film. Daarom alleen al best de moeite waard.