El Último Fin de Semana (2011)

Alternatieve titel: Our Last Weekend

1 stem

Spanje
Drama / Thriller

geregisseerd door Norberto Ramos del Val
met Marian Aguilera, Jorge Anegón en Silma López

Diana krijgt promotie op het kantoor en wil dit vieren. Ze nodigt haar collega's Lisi, Leo en Roque uit bij haar oma's huis aan het strand. De stad lijkt verlaten, maar herbergt een groot geheim. De collega's hebben echter niets in de gaten. Een paar dagen feestvieren op het strand en het drinken in de zon zullen hun tol eisen. Ze zijn niet zo alleen als dat ze denken. Dit zou wel eens hun laatste weekend samen kunnen zijn.

avatar van ble582
Voor de liefhebbers van jaren '70 B-films valt er zonder meer genoeg te genieten (m.n. de soundtrack). Helaas is deze retro-achige thriller/horror niet mijn smaak.