Bokukyû: A Ressha de Iko (2011)

Alternatieve titels: Take the 'A' Train | Train Brain Express

Japan

geregisseerd door Yoshimitsu Morita
met Ken'ichi Matsuyama, Eita en Masatô Ibu

Kei Komachi werkt in het Nozomi Estate en Kenta Kodama is de erfgenaam van Kodama Ironworks. Beide hebben treinen als absolute passie en de twee worden meteen vrienden als ze elkaar ontmoeten. Komachi heeft als zonderlinge gewoonte dat hij overal waar hij woont in staat wil zijn om treinen te kunnen zien. Hij vertrekt voor zijn werk naar Kyushu om de directeur van een bedrijf over te halen met Nozomi Estate te gaan samenwerken. Als hij ontdekt dat deze ook treinfanaat is, wordt zijn opdracht een stuk gemakkelijker. Met zijn en Kenta's liefdesleven gaat het een stuk minder voor de wind.