Rapid Assault (1997)

1 stem

Actie / Thriller

geregisseerd door Fred Olen Ray
met Tim Abell, Jeff Rector en Liza Mazzetti

De beruchte terrorist Lars Rynark (Don Scribner) kaapt een geheime basis, dat ergens op de bodem van de oceaan gelegen is. Hij dreigt 's werelds grootste ecologische ramp te veroorzaken door een dodelijk biologisch gif in de oceaan te verspreiden, waardoor uiteindelijk al het leven op aarde zal verdwijnen. De Amerikaanse regering ziet geen ruimte om te onderhandelen met Rynark en stelt een kleine gevechtseenheid samen, bestaande uit Navy SEAL James Decker (Tim Abell) en CIA-agent David Phillips (Jeff Rector), om Rynark tijdig uit te schakelen. Voor de zekerheid houdt de regering een atoomonderzeeër achter de hand om in het uiterste geval de basis te vernietigen.