Jersey Shore Shark Attack (2012)

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door John Shepphird
met Jeremy Luc, Melissa Molinaro en Jack Scalia

Bijna een eeuw geleden werden honderden lokale bewoners en toeristen gedood door een reusachtige haai tijdens de beruchte Jersey Shore aanvallen van 1916. Maar dat is slechts een legende... toch? Het is vakantietijd aan de kust van Jersey. Niemand heeft echter in de gaten dat boringen onder water tientallen albino stierhaaien naar de pier hebben getrokken. Wanneer TC vermist wordt vrezen Nookie en haar vrienden het ergste en pleiten ze er samen met de politiechef voor om het strand te sluiten. Wanneer er een volgend slachtoffer valt, beginnen de bewoners pas echt door te krijgen waar ze mee te maken hebben...

avatar van jeroentjuhhhhh
SHARKS ARE HERE!

avatar van hendriks
jezus wat slecht haha je hebt slechte en goede films
maar dit slaat alles haha wat slecht
echt kijk dit niet dat is echt tijd weggooien

avatar van Vascago
Ontzettend fout en uiteraard BEHOOOORLIJK slecht, maar met een lading drank erbij best nog wel grappig. Vooral als ze met vuurwerk gaan spelen.