Between Love and Hate (1993)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Rod Hardy
met Susan Lucci, Patrick Van Horn en Barry Bostwick

De steenrijke, maar erg verveelde huisvrouw Vivian (Susan Lucci) heeft al tal van buitenechtelijke affaires achter de rug, als ze haar zinnen zet op Matt (Patrick Van Horn), de zwemcoach van haar dochter. Deze stille jongen begint een verhitte verhouding met Vivian en raakt volledig geobsedeerd door haar. Het komt zelfs zo ver dat de jongen Vivian vermoordt.

avatar van clubsport
deze uitleg van de film klopt dus niet , het moet zijn hij word zo geobserdeerd dat hij haar vermoord .

clubsport schreef:

Je kunt deze tekst zelf aanpassen door rechtsboven op corrigeren te klikken.

avatar van clubsport
is bij deze voor mekaar .