Gabe the Cupid Dog (2012)

Familie / Komedie

geregisseerd door Michael Feifer
met Brian Krause, Victoria Pratt en Boti Bliss

Eric en Marsha stoppen met hun relatie. Eric is journalist en heeft het niet al te moeilijk met de breuk. Hij heeft immers zijn hond Gabe en zijn bazin mevrouw Andrews nog. Zij wil Eric naar London sturen om daar een kantoor te openen. Eric is klaar om naar het Verenigd Koninkrijk te gaan, maar krijgt hij Gabe wel mee?

avatar van schumacher
Feel good filmpje die zoals vele andere films voorspelbaar is maar dat kon me niet schelen.
Verwacht geen geweldige acteerprestaties of een sterk verhaal maar wat voor mij heel wat goed maakte is datk toch een paar keer kunnen lachen heb en het ook geen saaie film was, het tempo zat goed vond ik en dat maakte veel goed voor mij.
En beesten die spreken komen er altijd wel een aantal leuke zaken in voor.
Heb geen spijt ik deze gezien heb.