Quest for Zhu (2011)

Alternatieve titel: Zhu Zhu Pets: Quest for Zhu

Animatie / Familie

geregisseerd door Bob Doucette
met de stemmen van Shannon Chan-Kent, Kathleen Barr en Jan Rabson

Vier bruisende tieners, die toevallig ook hamsters blijken te zijn, zijn op zoek naar het Paleis van Zhu. Samen met de uitbundige en sympathieke Pipsqueak maken ze een onwaarschijnlijke reis, wanneer ze plots aan de andere kant van het Zhuniversum belanden. Ze vinden het Paleis van Zhu, maar dat blijkt nog maar het begin van hun fantastische avontuur.

avatar van Marvinleeaday
Misschien voor de allerkleinsten maar ik vond het niks.