In the House of Flies (2012)

1 stem

Canada
Thriller

geregisseerd door Gabriel Carrer
met Lindsay Smith, Ryan Kotack en Ryan Barrett

De jaren 80. Heather en Steve bevinden zich alleen en opgesloten ergens in een kelder. Ze zijn omringd door verschillende mysterieuze, gesloten koffers. Elke koffer bevat waardevolle informatie met betrekking tot hun ontsnapping. Heather en Steve zullen zich nu goed moeten concentreren om aan hun onbekende ontvoerders te ontsnappen.

avatar van RaoulDuke
Typisch low budget horor filmpje, (1 uur en 12 minuten) in de traditie van Hammerhouse, maar daarom nog niet onaardig, al had er gezien het gegeven naar mijn idee toch wel wat meer ingezeten, zeker wat de finale betreft.
Ook het op zich goede idee met de koffers had wel wat beter uitgewerkt kunnen worden.
De naargeestige claustrofobische sfeer was dan weer wel goed getroffen.