Musallat 2: Lanet (2011)

Turkije
Horror

geregisseerd door Alper Mestçi
met Zeliha Güney, Selim Gürata en Türkü Turan

Elif is een jong en mooi meisje, afkomstig uit een rijke familie. Schilderen is haar grootste passie en ze geeft hier les in op een privé-school. Elif lijkt van buiten een gelukkig leven te leiden, maar ze hoort voortdurend stemmen uit het niets. Ze heeft vaak last van kortademigheid en haar nachten worden geteisterd door verschrikkelijke nachtmerries. Dit alles blijkt het gevolg te zijn van een zeer grote fout die ze gemaakt heeft in het verleden.

avatar van Nitrouz
Deze Turkse horror is vanaf 1 december in de Pathé bioscopen te zien. Ben er op zich wel benieuwd naar, binnenkort misschien het eerste deel eens bekijken!

Trailer:
YouTube - Musallat 2 Fragman