Little Creeps (2012)

Komedie / Horror

geregisseerd door Brad Leo Lyon
met Joe Estevez, Dustin Diamond en Robert Z'Dar

Alleen omdat iets een mythe is maakt het nog geen fictie. Dat is een filosofie waar professor Vern Drake in gelooft als het gaat om Demonicron, een boek dat de poorten naar de hel zou openen. Na het lokaliseren van het boek besluit hij de demonen op te roepen om zo wraak te nemen op degenen die de spot met hem gedreven hebben. Maar omdat hij maar de helft van de tekst goed kan vertalen komen er ook maar halve demonen uit. Nu staan de demonen alleen nog maar te popelen om te bewijzen dat hoewel ze maar half zo groot zijn ze voor twee keer zoveel problemen kunnen zorgen.

avatar van jumpstylemovie
Screech!! (Saved by the Bell)

ipman-99