• 8.348.340 stemmen

My Dog's Christmas Miracle (2011)

Familie / Komedie | 92 minuten

Genre: Familie / Komedie

Alternatieve titel: Cinnamon

Geregisseerd door: Michael Feifer

Met onder meer: Cynthia Gibb, Greg Evigan en Kendall Ryan Sanders

IMDb beoordeling: 4,5 (259)

Plot My Dog's Christmas Miracle

Cinnamon is een schattige puppy die er echter op uit lijkt te zijn de relatie van haar baasje te verstoren. Wanneer de in de liefde ongelukkige lerares Madeline de vrijgezelle architect Kevin ontmoet, vliegen de vonken er vanaf. Cinnamon is behoorlijk jaloers en niet van plan haar baasje te verliezen aan een stompzinnige romance. Ze zet alles op het spel om de twee geliefden uit elkaar te drijven.

avatar van steenwil

steenwil

Redelijke film voor de kerst, maar zeker geen hoogvlieger.

avatar van Phantasm

Phantasm

Aardige familiefilm, niet echt goed, maar ook niet echt slecht, valt voor een keertje te doen.

avatar van Mr. Chiel

Mr. Chiel

Voor meisjes tot een jaar of 10 is het vast en zeker een leuke film. Maar dat ben ik niet...

Het heeft ten eerste erg weinig met kerst te maken, dus voor een kerstsfeer moet je het zeker niet kijken. Het verhaal dan, na 5 minuten is de volgende 80 minuten al helemaal duidelijk. Humor zit vrijwel niet in de film (3 grapjes). Met andere woorden; het kijken van deze film kan ik je zeker niet aanraden *1,5

avatar van morpheus2000

morpheus2000

Op het laatst komen er nog wat versierde kerstbomen voorbij en het eind is een "gezellig" samenzijn van de gehele familie. Dit om het Christmas-gedeelte veilig te stellen in deze film. Hadden de makers nu maar helemaal op veilig gespeeld en deze film gewoon niet gemaakt......

Niet kijken of zo snel mogelijk vergeten.