Junk (2012)

geregisseerd door Kevin Hamedani
met Kevin Hamedani, Ramon Isao en Cooper Hopkins

Vrienden Kaveh en Raul schrijven scripts voor B-films, maar krijgen een knallende ruzie. Kaveh raakt ook zijn vriendin kwijt en brengt zijn dagen vervolgens high door in zijn appartement. Raul is vertrokken om te gaan studeren. Als een film van hen door een filmfestival geaccepteerd wordt, zien ze zich gedwongen om de vriendschap weer aan te halen. Temeer omdat ze een script moeten aanprijzen bij een mysterieuze producent. Ze krijgen daarbij te maken met brutale bodyguards, meedogenloze collega's, onkundige tussenpersonen, romantische verwikkelingen en veeleisende acteurs.