Please Don't Eat the Babies (1983)

Alternatieve titel: Island Fury

Actie / Horror

geregisseerd door Henri Charr
met Elizabeth Monet, Tanya Louise en Michael Wayne

Twee vrouwen worden in de tropen gekidnapt door schurken die hen dwingen hen naar een schat-eiland te brengen.De vrouwen bezochten het eiland al eerder als kinderen. Ze raakten destijds verwikkeld in een griezelig avontuur toen zij en hun vriendjes voor hun leven vochten tegen een moordlustige clan, die uit boeren bestond.

Meneer Bungel
Clipje van een zeldzame Japanse vhs-uitgave die de titel Please Don't Eat the Babies draagt. Het gaat om de originele versie, want de film zou (zo'n vijf jaar) later deels opnieuw geschoten zijn en Island Fury genoemd worden.