The Colorado Kid (1937)

Western

geregisseerd door Sam Newfield
met Bob Steele, Marion Weldon en Karl Hackett

Na een flink drinkgelag verkoopt kolonel Grifford een stuk grond aan de criminele Wolf Hines voor de somma van $5.000. Bob Drake, alias 'The Colorado Kid' en een voorman in dienst van de kolonel, probeert daarna zijn dronken baas veilig met het geld huiswaarts te krijgen, maar hij wordt ontslagen. De kolonel wordt onderweg overvallen en vermoord door de bende van Hines en Bob Drake wordt van de daad beschuldigd. Hij wordt opgepakt en veroordeeld tot de strop. Drake moet een plan zien te verzinnen om te ontsnappen en de ware daders voor het gerecht te brengen.