Living Will... (2010)

geregisseerd door Matthew Lauyer
met Ryan Dunn, April Scott en Gerard Haitz

Wills beste vriend en kamergenoot Belcher (Ryan Dunn), een feestbeest, keert terug uit de dood als een verwaande, ondeugende, en perverse geest. Hij ontdekt al snel dat zijn nichtje Krista met zijn beste vriend Will heeft geslapen en intrekt bij hem. Belcher zal er alles aan doen om deze relatie te vernietigen en zijn maatje weer terug te krijgen.

Aardige komedie met een uitstekende Ryan Dunn (Jackass) een van zijn laatste projecten ivm overlijden.

avatar van joey1973
Leek erg leuk te worden, maar ontaarde al snel in romantisch geneuzel en een doorsnee amerikaanse komedie, jammer....

avatar van erpunited
Redelijk. Niet geweldig. Enkele leuke momenten in de film.