On Fire (1987)

geregisseerd door Robert Greenwald
met Michael Bowen, John Forsythe en Carroll Baker

Joe (Michael Bowen) is een inspecteur voor de brandweer die brandstichtingen onderzoekt. Hij heeft een vriendelijke, liefhebbende vrouw en twee geweldige zonen. Het leven is hem goedgezind totdat hij erachter komt dat de brandweer hem van plan is vervroegd te laten uittreden. Met tegenzin stemt hij toe, maar Joe raakt in een diepe depressie. Zijn vrouw en zonen steunen hem, maar Joe creëert langzaam maar zeker een afstand tussen zichzelf en zijn gezin.

Redelijk tv-drama met prima cast verder ook nog met Brian McNamara en Woody Strode.