The Scarlet Worm (2011)

1 stem

Western

geregisseerd door Michael Fredianelli
met Aaron Stielstra, Dan van Husen en Brett Halsey

De huurmoordenaar Print pleegt zijn moorden met stijl en gevoel voor poëzie. Print moet een bordeelhouder die zijn werkneemsters wreed behandelt, het zwijgen opleggen. Hij is al jaren loyaal aan zijn opdrachtgever Mr. Paul, maar deze laatste opdracht stelt Print voor twee problemen. Tijdens de opdracht moet Print een jonge aankomende huurmoordenaar de kneepjes van het vak bijbrengen en de moord moet snel en bloederig uitgevoerd worden. Vooral dat laatste geeft Print geen tijd voor zijn gebruikelijke en fantasierijke moordmethode.

avatar van trebremmit

Is op dvd en blu-ray te krijgen, deze independent low budget western.

Ik vraag me bij de IMDb-score af hoeveel familieleden van de regisseur/acteurs gestemd hebben.
Als die score komende maand nauwelijks daalt, dan kon dit wel eens wat zijn.

avatar van WaynesW
Te gek ! Goeie western ! Mooi traag geschoten,

4/5

avatar van madmax1
Ook deze in 5 chapters verdeelde western heb ik niet veel mee.
Er wordt wel geschoten bij het leven met aller handen kalibers wapens,
de hoofdrol speler heeft een pracht exemplaar Smit & Wesson
Het verhaal als er al een verhaal is stelt niks voor ,ook de setting varieert
Maar alleen al voor het geweldig arsenaal aan wapens,gewonden en doden
niet helemaal de grond in boren.

avatar van Brix
Brett Halsey is nog steeds aan het werk zie ik .
Toevallig zag ik gisteren nog een western uit 1960 waarin hij een belangrijke rol had, Four Fast Guns.

@WaynesW : (Te gek ! Goeie western ! Mooi traag geschoten)

Dat is eens iets anders dan al dat snelschieten in die westerns