It Watches (2016)

Thriller

geregisseerd door Dave Parker
met Ivan Djurovic, Rick Irwin en Sanny Van Heteren

Andre, herstellende van een recent ongeval, stemt er mee in zijn vriend Robert te helpen door op een huis te passen dat op een vreemde locatie ligt in het hart van de Coldwater Canyon. Naarmate de dag verandert in de nacht, ervaart Andre vreemde gebeurtenissen die hem doen geloven dat hij niet alleen is en iemand of iets hem in de gaten houdt...

Veel slechter kan bijna niet...

Vreselijk, bijna altijd die negatieve reacties op films. Natuurlijk mag iedereen zijn/haar mening geven over dergelijke films, maar het is in de meeste gevallen niks. Wanneer eens een positief geluid?

avatar van clockwork72
Als een film zo'n poster heeft dan weet je al gelijk dat er iets niet okay is.

Inderdaad clockwok72, iets is niet ok, en daar gaat de film over!