The Encounter (2010)

Alternatieve titel: De Ontmoeting

geregisseerd door David A.R. White
met Bruce Marchiano, Jaci Velasquez en Steve Borden

Vijf vreemdelingen zijn gestrand in een afgelegen gebied en verzamelen zich in een verlaten wegrestaurant. Een arrogante zakenman, een eenzame vrouw, een stel dat op het punt staat om te scheiden en een doorgedraaid meisje worden allen geconfronteerd met de eigenaar van het restaurant, die meer serveert dan alleen een maaltijd. Deze geniale gastheer kent al hun geheimen en heeft het antwoord op al hun vragen. Het enige wat ze moeten doen is hem vertrouwen.

Het concept hebben we wel vaker gezien maar dat deed niets af aan de film geen echte hoogvlieger maar zeker ook niet slecht gewoon een vermakelijke film met Bruce Marchiano die al vaak in de rol van Jezus is gekropen.