Pax (2010)

Noorwegen

geregisseerd door Annette Sjursen
met Ida Elise Broch, Kristoffer Joner en Stina Ekblad

Een vliegtuigmotor ontploft en het vliegtuig stort neer. Het lijkt het einde voor de mensen aan boord, maar voor enkele van hen is het een nieuw begin. Ergens in de lucht tussen Stockholm en Oslo volgen we zeven mensen, en een hart op weg van het ene naar het andere lichaam. Alle zeven rennen ze ergens van weg, en wanneer het vliegtuig neerstort, zien ze het leven op een andere manier.

Aardig gegeven maar niets mee gedaan , jammer...

avatar van gijsvogel
Best een aardige kleine film, ietwat langzaam maar toch netjes geschoten.

IMDB cijfer (3,3) is echt te laag, de film verdient best een 5,5-6/10.

4* om het gemiddelde iets meer naar een redelijk gemiddelde te zetten, deze film mag best gezien worden.
Ik denk alleen dat het gros al afhaakt door de (te) lage rating.

avatar van gijsvogel
Trailer (Youtube) zonder ondertiteling helaas