Northwest Territory (1951)

Western / Avontuur

geregisseerd door Frank McDonald
met Kirby Grant, Gloria Saunders en Warren Douglas

De goudzoeker Pop Kellogg uit Fort McKenzie wordt door McBeau en Dawson vermoord, net voordat zijn kleinzoon Billy arriveert. McBeau en Dawson willen in het bezit komen van de map die leidt naar de plek waar Pop olie heeft gevonden. Billy wordt naar Fort McKenzie begeleid door korporaal Rod Webb en zijn hond Chinook. Webb laat de verzorging van Billy over aan Anne DuMere die een handelspost runt voor de eigenaar Dan Morgan. Na aanslagen op het leven van Billy, wordt Morgan door Rod en Anne er van verdacht banden te hebben met de bende van McBeau en Dawson.