Silo Killer 2: The Wrath of Kyle (2009)

Alternatieve titel: Silo Killers

1 stem

Komedie / Horror

geregisseerd door Bill Koning
met Brian Reid, Chad Campbell en David C. Hayes

Twee van de meest beruchte seriemoordenaars uit Arizona ontsnappen uit de gevangenis van een klein stadje. De burgemeester van het stadje werft een ervaren team van premiejagers aan om de moordenaars op te sporen en weer op te sluiten. De vraag is of de premiejagers hun taak kunnen volbrengen of zelf het slachtoffer zullen zijn.

avatar van Boeikens
Getwijfeld of ik deze wel zou toevoegen want deel 1 was een regelrechte ramp! Maar goed, deze zou beter zijn...

avatar van jeroentjuhhhhh
Boeikens Is dit de officiële poster?? Silo Killer (2002) maar dan met een twee erop geplakt Heb veel meuk voorbij zien komen, maar dit heb ik nog nooit gezien.

avatar van Boeikens
jeroentjuhhhhh schreef:

Past bij de kwalitieit van de film