Quigley (2003)

Komedie / Familie

geregisseerd door William Byron Hillman
met Gary Busey, Oz Perkins en Curtis Armstrong

Archie is een rijke en volstrekt verwerpelijke joker. Hij is een week verwijderd van het afspelen van een CD-Rom, die de levens van zijn vertrouwde manager Dexter en nog enkele werknemers voorgoed zal veranderen. Maar dan raakt hij plots betrokken bij een dodelijk ongeval. Archie ontdekt al snel, dat in plaats van naar de hemel te gaan, hij terug naar de aarde wordt gestuurd om de rotzooi die hij daar heeft aangericht weer op te ruimen. Aangezien Archie een hekel heeft aan dieren, vooral honden, is het snel besloten dat hij als hond terug zal keren. Hij keert terug als een pluizige witte hond genaamd ''Quigley''. Sweeney, een beschermengel, zal hem vergezellen.