Storm over Wyoming (1950)

Western

geregisseerd door Lesley Selander
met Tim Holt, Noreen Nash en Tom Keene

Dave Saunders en Chito Rafferty zijn op zoek naar werk als cowboys. Ze arriveren in Sundown Valley, Wyoming net op het moment dat de veehouder Tug Caldwell dreigt te worden opgehangen door Jess Rawlins, de voorman van een schapenhouder. Rawlins lijkt vastbesloten een oorlog te beginnen tussen schapenhouders en veehouders. Voordat Dave en Chito begrijpen waarom Rawlins dat wil, moeten ze zijn aantrekkelijke werkgever Chris Marvin overtuigen dat de man onbetrouwbaar is. Dan worden de twee ook nog eens vals beschuldigd van moord.