Game (2011)

India
Actie / Drama

geregisseerd door Abhinay Deo
met Abhishek Bachchan, Sarah-Jane Dias en Jimmy Shergill

Het verhaal van vier personen die uitgenodigd worden door de teruggetrokken Kabir Malhotra om naar zijn privé-eiland Samos in Griekenland te komen. Ze kennen elkaar niet, ze kennen Kabir niet en binnenkort zullen ze wensen dat ze hem nooit hadden ontmoet...

Verhaal lijkt wat afgekeken van de Bourne en Bond films en haalt bij lange na niet dat niveau. Om een film spannend te maken heb je niet genoeg aan exotische locaties en modieus geklede hoofdrolspelers en een script dat toeval op toeval stapelt. Het verhaal mist intellect en iedere originaliteit en de actie staat in schril contrast met het karakter van de spelers.

avatar van paul83
Slechtste tagline ooit!

avatar van Noodless
Matig Bollywoodfilmpje !

De locaties zien er prima uit en de cast doet het best aardig. Maar het verhaal laat toch heel wat steekjes vallen. Om te beginnen kon het verhaal zeker een half uur ingekort worden. Maar dat is wel zo beetje typisch aan deze films. De opbouw duurt te lang en ontneemt de interesse om goed te volgen. Ook de spanning wordt op deze wijze ontnomen. De clou van het verhaal is wat magertjes en tevens vrij ongeloofwaardig. 5/10