Alcatraz Prison Escape: Deathbed Confession (2015)

Actie / Misdaad

geregisseerd door John Edward Lee
met Shelby Deekins, en de stemmen van Danny Trejo en Ed O'Ross

Het 'ware verhaal', gebaseerd op een bekentenis, over wat er echt gebeurd is met Frank Morris en de broers John en Clarence Anglin. Zij ontsnapten in 1962 uit Alcatraz, maar of de drie gevangenen het overleefd hebben, is gehuld in mysterie. De man die vanuit zijn sterfbed bekende, zei dat hij het trio hielp vluchten met behulp van een boot, maar dat hij hen met een andere man had verraden en in Seattle had vermoord.