Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

Victim of Love: The Shannon Mohr Story (1993)

Drama / Mystery

geregisseerd door John Cosgrove
met Dwight Schultz, Sally Murphy en Bonnie Bartlett

Vlak na het beëindigen van een ongelukkige relatie ontmoet Shannon een nieuwe man, Dave (Dwight Schultz), door wie ze zich laat verleiden en met wie ze kort daarop in Las Vegas in het huwelijk treedt. Weldra ontdekt ze dat Dave een pathologische leugenaar is, die een sluw plan heeft bedacht om zich aan zijn nieuwe vrouw te verrijken. Kort nadat Schultz haar over zijn eerste vrouw vertelt, slaat het noodlot toe.

Mooi tv-drama dat boven het gemiddelde uitstijgt ook nog kleine rol van Gregg Henry als Det. Don Brooks.