Paranormal Whacktivity (2012)

Komedie / Horror

geregisseerd door Roger Roth
met Aneliese Kelly, Chanel Ryan en Stephanie Danielson

Een jong stel is net ingetrokken in een nieuwe woning om er hun relatie te consumeren. Ze vinden echter gevaar om elke hoek, veroorzaakt door een duivelse aanwezigheid: elke keer dat ze seks proberen te hebben, maakt het zijn opwachting.

dominion
Dit lijkt me echt een boutfilm.

avatar van TragieStar.*
OMG, elke keer als ze seks hebben maakt hij zijn opwachting. Of hij vind het erg opwindend of het word gewoon een oer slechte film

avatar van Zandadder

paranormal movie
a haunted house

meer?

avatar van Elineloves
'' i'm willing to sacrifice the happiness of my vagina for my heart's.''

Wanneer er in de eerste 3 minuten al een masturbatiescène, een steenpuist-op-de-kont-grap
én een Borat-slip langskomen, weet ik dat ik de overige 87 minuten een hoop bagger te zien ga krijgen. TOP.

Sasha Formoso (Kasey) is gelukkig wel een bloedmooie vrouw, dat maakt het nog draaglijk om door te kijken. Michael is een eersteklas loser en hij werkt je al vrij snel op je zenuwen. De film zelf is waarschijnlijk nog slechter dan alle spoof-films bij elkaar. Het is 'camera gebeuren' is vrijwel hetzelfde vormgegeven als andere 'Paranormal' ripoffs, alleen met wat meer (flauwe) seks(grappen) er in.

Het was eigenlijk nergens grappig. Dat einde was gewoonweg vreselijk en Michael verpest de hele film. Er zijn spooffilms die ik best te doen vind, waar ik af en toe om moet lachen (A Haunted House bijvoorbeeld) en die vermakelijk is, maar deze film is zwaar kut. Als ze iets meer hun best hadden gedaan en een andere acteur in de hoofdrol hadden gezet, was het van 'onuitstaanbaar' naar 'vreselijk' gegaan.

1.0* voor de bloedmooie Kasey en nog een 0,5* voor mezelf, omdat ik het toch vol heb gehouden hem uit te kijken.

avatar van lars-pixar
Elineloves schreef:

Die 0,5* heb je zeker verdient, volgens mij heb jij al alle aparte parodieën inmiddels al gezien
Dan vraag ik me af of je nog wel zin hebt in zo film als dit, maar ook of er nog leuke titels tussen zitten

Zo kijk je eerst nog naar de indrukwekkende en aangrijpende documentaire "Stalingrad (2003)" en daarna kijk je deze troep die zowel op alles (inclusief punt) verschilt

Deze troep (een ander beter woord kan ik eigenlijk niet bedenken) is een zogenaamde sexy parodie op de "Paranormal Activity" horrorreeks. De humoristische verfilming in de vorm van "A Haunted House (2013)" vond ik nog best te pruimen, maar deze troep (ik blijf dat woord gewoon hanteren voor deze film) is het aankijken niet waard. Ik heb deze film dan ook zeer regelmatig vooruit zitten te spoelen.

Het hele verhaal (duurt gelukkig wel maar iets van 80 minuten) slaat gewoon nergens op en hetzelfde geldt voor de uitvoering waar ook eigenlijk helemaal niets grappig aan is. Het is eigenlijk allemaal gewoon beschamend slecht en triest wat vertoond wordt. De film moet zogenaamd een sexy parodie voorstellen en er zitten ook een aantal fraaie vrouwen in waaronder de zeer aantrekkelijke hoofdrolspeelster Sasha Formoso (in de rol van Kasey), maar bloot valt er eigenlijk helemaal niet in te zien m.u.v. één scene in het begin met de rondborstige Aneliese Roettger. De gehele cast acteert overigens vreselijk slecht en met name de mannelijke hoofdrolspeler William Patrick Riley (in de rol van Michael), die eigenlijk de hele film alleen maar irritant is. Overigens best raar dat de beide hoofdrolspelers hier niet vermeld staan bij de cast

Puur alleen dankzij de fraaie hoofdrolspeelster Sasha Formoso kijkt deze film zich nog een heel klein beetje lekker weg, maar deze troep kun je beter niet kijken en je tijd beter besteden aan leukere dingen.