Where Pigeons Go to Die (1990)

geregisseerd door Michael Landon
met Michael Landon, Art Carney en Richard Bull

De 50-jarige Hugh (Michael Landon) keert terug naar het huis van zijn grootvader, dat op het punt staat afgebroken te worden. Hij denkt weer aan die zomer, veertig jaar geleden, toen hij en zijn minzame opa (Art Carney) het grootste deel van de dag doorbrachten met het voeden en africhten van duiven. Sentimentele jeugdherinneringen aan een tijd die definitief afgesloten is en waarmee hij in het reine zal moeten komen.

Mooi tv drama met Michael Landon die hier uitermate geschikt voor was , de echte ster is toch Carney die een primarol neerzet.

avatar van eugeen
Gewoon héél mooi.
Art Cartney speelt voortreffelijk,
Michael Landon (wereldberoemd door zijn vertolking van Little joe uit Bonanza en Kleine huis op de prairie) maakte er een aangename tv-film van !

Een 5 is hier wel op z'n plaats!!