Now Showing (2008)

1 stem

Filipijnen / Frankrijk

geregisseerd door Raya Martin
met Adriana Agcaoili, Via Antonio en Daisy Carino

Now Showing is een coming-of-age verhaal in het centrum van Manilla. Het verhaal van een jong meisje wordt verteld in documentairestijl en een reeks van found footage. Tussendoor toont Raya Marton ons ook de Filipijnse klassieker Tunay na Ina (1960).

Malick
Onlangs uitgebracht in een luxe DVD-set in Frankrijk. Met uiteraard alleen Franse ondertiteling ...

avatar van McSavah
Goed nieuws voor de downloaders onder ons dus.

Malick
De film is sowiezo al op het net te vinden.

avatar van McSavah
Ah, die nu online staat is de dvd die je noemt, omdat die al in mei is uitgebracht (las wat snel over 'onlangs' heen). Maar de subs zijn helaas ook harcdcoded. Zie er nog wel eentje staan met Engelse ondertiteling, alleen is die van mindere kwaliteit. Nu is de film (voor een deel) ook goedkoop geschoten, dus zoveel maakt het hier niet uit. Independencia komt trouwens volgende maand uit op Second Run.

Vanaf komende vrijdag op MUBI in het themaprogramma 'The Director's Fortnight'.