ad

Genre: Drama / Thriller

Oorsprong: Nederland

Geregisseerd door: Roald van der Laan

Met onder meer: Haruka Sugihara, Guido ten Broeke en Maxine Brabant

IMDb beoordeling: 7,1 (22)

Over The Blue Horse

In Morden Falls, een Engelstalig stadje in Nederland, leeft Joseph Bilger met een geheim. Terwijl zijn gezin denkt dat Joseph werkt als timmerman, is hij in werkelijkheid iemand die jaagt op mannen die kinderen kwaad doen en bedreigen. Joseph is niet in staat een band op te bouwen met zijn jongste dochter Natalie. Zijn familie - bestaande uit Natalie, zijn vrouw Kristen en oudste dochter Alison - verkeert voortdurend in een emotionele crisis. Na een tragisch ongeluk raakt Natalie vanaf haar middel verlamd en brengt de meeste tijd door in haar kamer. Omdat zowel Joseph als Kristen niet in staat zijn Natalie die benodigde aandacht te geven, huren ze de mysterieuze clown Mr. Coco in.

avatar van Lui

Lui (crew films)

Eindelijk een dvd release!

Is voor de liefhebbers te bestellen op onder andere bol.com!

avatar van robertus65

robertus65

Nou ik heb deze gezien, maar ik zat nou niet echt op het puntje van stoel. De film is erg langdradig door lange uitgerekte scenes en de flashbacks hielpen ook niet echt mee. Te ver gezocht allemaal, ongeloofwaardige personages, maar dat schijnt normaal te zijn in dit genre, neigde te veel naar horror en was te weinig thriller, voor mij dus matig. De film is opgedragen aan Kamerling, die maar een klein rolletje speelde.

avatar van Lui

Lui (crew films)

Slechte film!

Vreselijk acteerwerk, vervelende/onzinnige dialogen en af en toe slecht geluid. Alles aan deze film komt amateuristisch over. Behalve Antonie Kamerling, die ongeveer vier minuten in beeld is...

De eerste 15 minuten zijn nog wel te doen, maar daarna mocht er van mij snel een einde aan komen.