Astral City: A Spiritual Journey (2010)

Alternatieve titel: Nosso Lar

Brazilië
Drama / Sciencefiction

geregisseerd door Wagner de Assis
met Renato Prieto, Fernando Alves Pinto en Rosane Mulholland

Nosso Lar vertelt het verhaal van een arts en vader van drie kinderen uit 1930 genaamd Andre Luiz. Wanneer hij sterft, komt Andre's geest in een vallei van verwoesting terecht. Hij leeft er, samen met andere geesten, als een banneling omdat aangenomen wordt dat hij zelfmoord pleegde. Dan verschijnt er op een dag een licht uit de hemel die Andre redt en naar een spirituele stad, genaamd Nosso Lar, brengt.

Prachtige film, naar de boeken van een heel bekend Medium Chico Xavier in Brazilie.
De man heeft 468 boeken geschreven en dit is een verfilming van 1 van zijn boeken.
De film is vrij goed in elkaar gezet, acteurs spelen vrij goed hun rol.
Hele goede film en geen film zoals geesten waarvan je schrikt enz , is vrij realistisch gemaakt.