The Eagle's Mate (1914)

Drama / Romantiek

geregisseerd door James Kirkwood
met Mary Pickford, James Kirkwood en Harry C. Browne

De Mornes zijn een familie van bergbewoners in Virginia. Het hoofd van de familie, Abner Morne, staat aan het hoofd van een illegale drankstokerij. Zijn zoon Lancer gaat naar de universiteit, maar moet al snel terugkeren wanneer zijn vader gearresteerd wordt. De jonge vrouw Anemone wordt ondertussen ontvoerd door Fisher Morne, de neef van Lancer. Lancer gaat in gevecht met Fisher en wint. Hij dwingt Anemone met hem te trouwen, maar zij verlaat hem met de mededeling dat ze alleen getrouwd zijn op papier. Maar wanneer de politie ook achter Lancer aan blijkt te zitten, moet Anemone een belangrijke beslissing gaan nemen.